Kuş Forumları > Kuş Türleri Sağlık ve Bakım
bu sikayet ne derece dogrudur bilemiyorum ama..ben serkan arkından 3-4 sefer internetten alısveriş yaptım..hiç bir seferinde de sorun cıkmadı..sagolsun cok ilgilendi..kamerada gosterdikleri kusları da aynen gonderdiler..kusları teslim almıs olmama ragmen parasını bile 2-3 gun sonra yolladım..hatta onlardan gelen bir cift jumbom fabrika gibi calısıyor..kendileri akrabam eşim dostum degil, internet harici tanımam ama şikayeti gorunce de ben de kendi olumlu goruslerimi yazmak zorunda hissettim..gene de gorerek almak herzaman en iyisi..herkese hayırlı alısverişler..
Bende Serkan Arkın dan 2 kez alışveriş yaptım ve memnun kaldım herhangi bir şikayetim olmadığı gibi memnun kaldığımı da belirtmek isterim.
BEN KAYSERİ DEN KEMAL ŞAHİN ARKADAŞTAN BİR DEĞİL 100 KUŞ ALDIM VE COK MEMNUN KALDIM VE DAVAMLI DA ALMAYA DEVAM EDİYORUM
6 Çift sevda papağanımı ERKAN ARKIN`dan aldım ,bunun dışında üreticilere bile hayal gelebilecek adetlerde yüklü alışverişlerim de oldu kendisiyle.Tümünde taahüt ettiklerini yerine getirdi.Kendisini beyefendi bir esnaf olarak tanırım ve bu +bu tarz sitelerdede benimle aynı fikirde olabilecek onlarca kuşsever olduğunu biliyorum.Sizin haklılık payınız muhakkak olabilir ama iki tarafıda dinlemek en sağlıklısı. Saygılar İlker Erçel İZMİR
yapmanız gereken Elinizde ki Fatura ile vede otopsi Raporu ile Firma hakkında Tarım İl müdürlüğü + Tükeci Haklarınızı kullanarak şikayetci olabilirsiniz.. Zaten faturanın geç gelmesi. Bu konuda herhangi garanti verilmemesi vede sorunlu kuşu veya malzemeyi satmakla etiksel olarak yanlış yapmış.. Gerekirse Savcılığı Tüketici haklarınız ihlali ve dolandırıcılıktan şikayette bulunun.. Ne firmayı yanı Satıcı kişiyi nede alıcı (madur edilen tüketiciyi) tanımam ama eğer varsa bir sorun kesinle şikayetci olmanız en mantıklısı iyi forumlar
akrabaları yorum yazmış heralde gercek ortadayken bile